Tuesday, July 16, 2013

PRK Kuala Besut: Ustaz Azhar Bawa Bini No 3 Ke PRK Dun Kuala Besut!

MAKAN BERADABKalau penceramah PAS Ustaz Azhar Idrus hendak datang juga ke Kuala Besut sempena PRK ni, orang Kuala Besut minta bawa sama isteri mudanya yakni isteri ketiganya yang bernama Izyan, berusia 27 tahun.

Difahamkan penceramah yang sering digunakan oleh Pas untuk ‘daya tarikan’ baru sahaja berkahwin kali ketiganya bersama anak saudara Ketua PAS Cawangan Keramat Permai AU1, Omar Tahar di Hulu Klang, Gombak.
Isteri Azhar yang sedia ada isteri pertama Rogayah Sulong, 42, dan Wan Halimatun Nisa Wan Mohd Nor, 26, sebelum bernikah lagi.
Penduduk Kuala Besut boleh menawarkan isteri ke empat untuk Ustaz yang mempuyai tagline “Boddow” itu, terutama mak-mak janda (MJ) yang memerlukan pembelaan.
Mereka berharap kalau hendak kahwin yang keempat contohilah Rasulullah SAW mengahwini janda janda yang susah sebagaimana yang pernah disarankan oleh UAI juga dalam syarahan syarahan beliau sebelum ini.
Isteri ketiga UAI mungkin boleh jadi daya tarikan baru untuk muda mudi dan golongan muda hadir ke ceramah Pas.
Sebelum ini, Presiden Pas DS Haji Hadi sendiri pun memanfaatkan insan yang popular dengan kata-kata “Boddow’ (bodoh) itu untuk tarikan ramai ke ceramah Presiden Pas itu.
Khabarnya beberapa hari sebelum pengundian, UAI akan datang…..jadi jangan lupa bawa Izyan ye…..ramai yang nak kenali Izyan, ISTERI KETIGA UAI secara dekat.
Lagipun bolehlah pergi berbulan madu selalu ke Pulau Perhentian….huh cantikkkkk…..

No comments:

Post a Comment