Monday, June 10, 2013

BLOGGER PAS SEBAR FITNAH...!!!

Saya tak tahu siapa lagi akan percaya kat blogger PAS Kedah bila Mufti Kedah mengesahkan tulisan di blog mereka tidak benar faktanya dan FITNAH semata-mata. Ada sesiapa lagi yang percaya kat blogger PAS Kedah lepas ni?


Bukan apa. Depa tuduh MB Kedah haramkan kuliah agama di Sri Mentaloon dan depa tuduh pulak Dato' Mufti yang pujuk MB supaya kuliah tu diadakan semula....

Mana depa dapat fakta tu? Dari KCS lagi ke? Atau sumber dari spy depa di Wisma Darulaman? Heh!



Saya nasihatkan, supaya depa bertaubat dan minta maaf dari MB Kedah atas dosa fitnah depa ni. Kemudian, minta maaf pada Mufti Kedah pulak sebab turut fitnah beliau. Lepas tu, jangan lupa minta maaf secara terbuka kepada semua pembaca blog...

Bukan apa. Fitnah ni dosa besar, bro. Takkan la Mahfuz tak ajar? Hangpa ada belajar dan pernah dengar hadis pasal dosa fitnah, kan? Kita sesama Islam bro...saya hanya ingatkan saudara seagama saya... jangan la fitnah...

Saya tahu blogger PAS Kedah malu dan kecewa bila PAS kalah di Kedah. Tapi nak buat camana? Dah kalah tu, kalah laaa... Ayah Chik redha dengan kekalahan tu, hangpa pun kena la redha dengan qadha dan qadar Allah SWT tu, kan?

Jadi, tak payah la fitnah sesiapa. Saya tak pernah amalkan fitnah pun. Menulis atas kebenaran dan kadangkala mempersoalkan kewajaran dasar PAS masa perintah Kedah penggal lalu, itu yang sepatutnya...

Lagipun, kalau saya ada salah atau silap, saya dengan rendah hati memohon maaf secara terbuka. Saya tak malu untuk meminta maaf kerana permohonan maaf itu dianjurkan Rasulullah SAW dan mulia di sisi Islam... tak tahu la macamana pulak "ajaran" di dalam PAS...

Cuba tengok video kat bawah ni. Jelas Mufti Kedah kata blogger PAS Kedah tu fitnah... bukan saya yang kata... tapi Mufti Kedah..!!!

No comments:

Post a Comment